loading...
اسرار قانون جذب
عباس قاسمی بازدید : 121 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)
توانایی یادگیری ریکی به میزان هوش و توانایی تمرکز افراد بستگی ندارد و نباید سالیان دراز صرف تمرین آن شود. ریکی به سادگی از استاد به شاگرد انتقال می یابد، و بلافاصله پس از این انتقال شاگرد ریکی را کسب کرده است و می تواند آن را به کار برد. از این رو همه به آسانی می توانند ریکی را بیاموزند.
ریکی، شکل خالصی از شفابخشی است و به استعدادهای فردی یا تواناییهای اکتسابی بستگی ندارد به همین دلیل احتمال اینکه درمانگر این تجربه را مخدوش کند وجود ندارد احساس وصل مستقیم به عشق شفابخش و حمایت الهی کاملاً آشکار است.

انرژی پاک ریکی به صورت کاملا هوشمند و پویا در طبیعت موجود است. برخی از ویژگی هایی که این انرژی را از بقیه انرژی های همسان و غیر همسان جدا می سازد عبارتند از:

1. ریکی انرژی خود استاد نیست، بلکه اساتید ریکی به عنوان انتقال دهنده ریکی هستند و در حکم کانالی عمل می کنند که از طریق آنها فرد گیرنده قادر به برقراری ارتباط با منبع لایزال ریکی می شود. اجازه بدهید برای درک بهتر موضوع مثالی بزنیم:
یک سد پر آب و بسیار بسیار بزرگ را در نظر بگیرید که میلیونها متر مکعب آب در خود ذخیره دارد و به واسطه قرار گرفتن در مسیر چشمه های زیر زمینی آبش همیشه تامین است. حال، کشاورزان مناطق نزدیک این سد را تصور بفرمایید که قصد استفاده از آب این سد را برای آبیاری مزارع و مراتع خویش دارند. واضح است که این کشاورزان هرگز نمی توانند مستقیما از این سد، آب را بر اراضی خویش جاری سازند چرا که نه امکانش است و نه اراضی توان ذخیره این همه آب را دارند. بنابراین برای اینکه آب پشت سد به صورت بی خطر قابل استفاده باشد نیاز به وجود کانال هایی است که آب را به صورت کنترل شده و با هدایت کامل به هر محل دلخواه برسانند. اگر پشت سد کانال کشی مناسبی انجام پذیرفته باشد آب سد به راحتی و به قدر نیاز بر اراضی جاری خواهد شد.
ریکی نیز دقیقا حکم آب پشت سد را دارد به عنوان منبعی لایزال از انرژی، اما افراد اگر خواهان استفاده و برقراری ارتباط با آن باشند باید توسط استاد ریکی که کانال ریکی است به این منبع وصل شوند.

پس این ویژگی چند مزیت بزرگ دارد:

اول) ریکی انرژی خود استاد نیست که تمام شدنی باشد؛ بارها و امواج منفی استاد را به گیرنده منتقل کند؛ فرد انتقال دهنده را خسته کند؛ از انرژی فرد انتقال دهنده بکاهد و نیازمند هدایت از طرف استاد باشد. بلکه ریکی انرژی لایزال کائنات است بنابراین هیچگونه ضرر و عارضه جانبی برای گیرنده نداشته و استاد را نیز هرگز خسته نکرده و از انرژی او نه تنها نمی کاهد بلکه به واسطه ورود به بدن استاد، وی را نیز سر حال تر می کند.

دوم) ریکی پایان ناپذیر است به این معنی که تا کائنات وجود دارد ریکی نیز هست.

2. ریکی هوشمند است و به صورت کاملا هوشمندانه در فرآیند تسریع درمان بیماری ها و کاربرد های دیگر عمل می نماید. دلیل هوشمندی ریکی به دو ویژگی آن باز می گردد که:
الف) این نیرو هفتمین و در حقیقت کامل ترین گونه انرژی های موجود در طبیعت است که پیوند انرژی فیزیکی و جسمی را با انرژی معنوی و روحانی امکان پذیر می سازد.
ب) ریکی توسط وجود یگانه عالم هستی ایجاد شده و در مسیر چرخش کائنات قرار داده شده است. بنابراین، با احاطه کامل به ویژگی های انسانی و سایر موجودات عمل می نماید.

3. از آنجا که ریکی را قدرت برتر هدایت می کند ریکی به درستی می داند چه کند تا به شفای شخص گیرنده(ی) ریکی کمک کند و می داند "کی" منفی در کجای سیستم انرژی لطیف شخص وجود دارد. کی همان تعبیر کلی انرژی است که در مکاتب گوناگون به گونه های متفاوت تعبیر و نام گذاری شده است با اسامی مانند چی، پران، نیروی خلقت و ... . روش کار ریکی بدین صورت است که با ورود به بدن فرد گیرنده بلافاصله با "کی" منفی واکنش نشان می دهد و ابتدا تمام فرآیند درمان را بر همان نقطه یا نقاط متمرکز می کند. ممکن است فرد گیرنده درد یا بیماری خویش را به بخشی از بدن خود مرتبط بداند که در حقیقت منشا و عامل اصلی ایجاد بیماری نیست. ریکی در این مورد کاملا هوشمندانه عمل کرده و خود می داند کدامین نقطه را مورد هدف قرار دهد تا به فرآیند درمان سرعت ببخشد.

4. بر عکس سایر مکاتب و سنن تمرینات روحی که به سالها تمرین و ریاضت و طی طریق های خاص نیاز دارند، ریکی فرآیندی بسیار ساده و در عین حال قدرتمند است. ریکی بر خلاف یوگا نیازی به تمرینات فیزیکی ندارد. (البته توجه کنید قصد ما هرگز بیان برتری ریکی بر یوگا و.. و یا بالعکس یوگا به ریکی و... نیست. هدف مقایسه بین این روش ها است. در حقیقت تمامی این روش ها و سنت ها و مکاتب ماورایی و متافیزیکی شناخت خویشتن و قرب الهی را نشانه گرفته اند. پس منشا و مقصد تمام این سبک ها وجود بی مثال خداوند متعال است).

5. ریکی ابدا مخصوص سن و تیپ و سلیقه و مکتب و گروه و فرقه خاصی نیست. هر کس با هر دینی، سنی، تحصیلاتی، گرایشات فکری و نیروی بدنی می تواند آن را فرا گرفته و به نفع خویش و دیگران آن را به کار برد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت برای بردن سطح فکری و اخلاقی ما طراحی شده.مطالب دارای منبع معتبر و کتاب خانم اسکاول شین هستند.سعی کردم مطالب خوب و روان و ساده را جمع اوری کنم.خواهش میکنم در نظرسنجی شرکت کنید. آینده تان درخشان.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما ذر مورد این سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 489
  • بازدید کلی : 14,992
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    

    فال انبیاء

    پیچک

    فال امروز
    

    تعبیر خواب آنلاین

    تعبیر خواب

    

    لیموزین


    دیکشنری آنلاین

    اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

    خدمات وبلاگ نویسان جوان

    کد پیغام خوش آمدگویی
    Abbas Ghasemi | Create Your Badge

    SongText.in
    song code
    
  •