loading...
اسرار قانون جذب
عباس قاسمی بازدید : 173 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

كلام انسان عصاي معجزه گر اوست سرشار از سحر و اقتدار

عبارات تاكيدي يكي از مهمترين اركان تجسم خلاق است .

نمونه هايي از عبارت هاي تاكيدي

-          من انسان قدرتمندي هستم

من به توانييهاي خود ايمان دارم هر چه را كه اراده كنم مي توانم به دست آورم من به خود اعتماد دارم و موفق        مي شوم

-          قدرت خلاقيت من همواره ايده ها و ابتكارات جديد به ذهنم مي رساند

من مهارتها و استعدادهاي خاص دارم ذهن خلاق من در ضمير باطنم طرحهايي براي آينده زندگيم مي سازد كه در زمان خود بر من آشمار خواهد شد

-          در هر شرايطي آرامش خود حفظ مي كنم

همواره موج آرامش و رهايي در سراسر وجودم جريان داردهميشه بهترين راه حلها و عاليترين ايده در حالتي كه فكر من آرام است پديد مي آيد

-          من آيند ه اي درخشان و با شكوه دارم

من شكوه آيندهام را در فراروي خود مي بينم پس هرگز خود را باكسي مقايسه نمي كنم و بر اين باورم كه توانيي اينكه از همه بالاتر روم را دارم من به خود افتخار مي كنم  به آنچه كه هستم و آنچه كه خواهم بود

-          من يقينا براي هر موقعيت عالي شايستگي دارم

من روز به روز بر دانش و تخصص خود اضافه مي كنم و در جهت افزايش مهارت هاي مختلف خود گام بر مي دارم پس براي موقعيتي كه كائنات براي من فراهم مي كنند شايستگي كامل دارم

بقيه ی عبارات تاکیدی رو تو ادامه مطلب دنبال كنيد

درضم دوستاني كه عبارات هاي تاكيدي در مورد امور مختلف مانند : ثروت ، عشق ، توانگري ، محبت ، دوستي ، بخشايش و....... نیاز دارند در صورتي كه عبارت تاكيدي مورد نظر خود را در اين نوشته ها نيافتيد درخواست خود را در نظرات اين پست بگذارید تا دراسرع وقت بهترين عبارت تاكيدي مد نظرتون را در اين پست قرار بدهم

نكته :

براي اطلاع از نحوه انجام  و تكرار عبارات تاكيدي  به سومين راه توانگري در مطالب وب مراجعه كنيد

 

حافظه :

در ذهن الهي ، از دست دادن حافظه و جود ندارد . از اين رو هر چه را كه بايد به ياد بياورم به ياد مي آمورم و هر چه را كه به خير و صلاحم نيست فراموش مي كنم

من با خرد لايتناهي يگانه ام پس هر را كه بايد دربارهي اين موضوع بايد بدانم مي دانم

 

سلامت و زيبايي :

 

من هر روز زيباتر و سالمتر و جذاب تر و رعناتر مي شوم

هر مي كنم بر تندرستي و جاذبه ام مي افزايد

هر چه مي كنم باريكتر و كشيده تر و زيباتر ، سالمتر مي شوم

من با بدنم خوبم و بدنم با من خوب است

من اكنون ظريف و باريك و نيرومند و در عاليترين وضع هستم . هر چه مي كنم همين طور كشيده و قوي بر جا مي مانم

هر روز نيرومند و مقتدرتر مي شوم

هر چه بيشتر خود را دوست دارم و تحسين و قدراني مي كنم ، زيباتر و دلرباتر مي شوم

من اكنون داراي جاذبه اي نيرومند و مغناطيسي هستم

 

كار :

 

من كاري دارم عالي

به شيوه اي عالي

با خدمتي عالي

براي پاداشي عالي !

 

عشق :

 

چون  با آن يگانه جدايي ناپذير همراهم ، پس با عشق و خوشبختي جدايي ناپذير خود نيز همراهم.

نور خدا درونم مي تابد و هر چه ترس و ترديد و خشم و نفرت را مي زدايد . تجلي عشق خدا در من ، از من مغناطيسي مقاومت ناپذير مي سازد

من فقط كمال را مي بينم ، و بجز حق الهي خويش هيچ نمي خواهم .

همه را دوست دارم و همه دوستم مي دارند . او كه به ظاهر دشمن منست ، از در دوستي در مي آيد : بسان حلقه هاي طلايي در زنجير خير و صلاح من .

من با خودم و همه دنيا در آشتي و آرامشم . به همگان عشق مي ورزم و همگان به من عشق ميورزند .

هم اكنون دروازه هاي شادماني به رويم گشوده مي شوند.

 

ازدواج :

 

سپاس مي گزارم كه عقدي كه در آسمانها بسته شده است . هم اكنون بر زمين پديدار خواهد شد . اين جفت يكي خواهد شد ، از الان تا ابدالاباد.

 

در آمد :

 

1-      از افزابش درآمدم كه هم اكنون پيش مي آيد و به طرزي قابل ملاحظه به من رضايت مي بخشد سپاسگزارم.

2-      من در جوهر الهي احاطه شده ام  ، و اين جوهر الهي هم اكنون به شكلي غني و شايسته به سويم مي آيد.

3-      من هم اكنون از درآمدي مدام و قابل توجه و روز افزون برخوردارم .

4-      خدا روزي رسان من است  و هم اكنون به همه زاوياي زندگيم بركت مي دهد تا شاهد توانگري و سعدادتي بيكران باشم.

5-      از نظر مالي خدا را در مرتبه اول قرار مي دهم : پس پيش از هر كاري عشريه ام را مي پردازم تا راه توانگريم را بگشايم

 

محبوبيت :

 

خانه من كانون عشق و آرامش است . من فردي خوش نيت و خوش اخلاق هستم .من ازروي عشق و صميميت با ديگرن رفتارمي كنم و با محبت كردن همواره مورد محبت واقع ميشوم .من با صداقت و صميميت نزد ديگران محبوب مي شوم . من جاذب انسانها هستم . من باور دارم مردم مرا دوست دارند و مي خواهند در كنار من باشند . من همه را دوست دارم و مي دانم همه من را دوست دارند . من عاشقم و عشق عاشق من است .

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------

-          پيوسته در ذهن خود تصوير نعمت و فراواني را مجسم مي كنم          

من مي دانم كه هر تصويري بر ضمير ناخوداگاه بنشانم روزي محقق خواهد شد پس هميشه به رفاه و سعادتي كه در حال فزوني است مي انديشم

-          خداوند به من نزديكترين است و هميشه حامي من است

بزرگترين قدرت جهان هستي ( خدا ) در كنار من است و در هر لحظه به من عنايت دارد و همواره مرا به سوي تحقق آرزوهايم هدايت مي كند

-          خداوند كائنات را در جهت اراده من هماهنگ مي كند

ايمان دارم كه بزرگترين حامي و پشتيبان من خداوند قادر است پس هر زمان كه اراده كنم كائنات به فرمان او دست به دست يكديگر مي دهند تا خواسته هاي مرا تحقق بخشند

-          همه جا خدا يار و نگهدار من است

هر جا روم خدا پيشاپيش من است زندگي من سراسر خوشبختب و سعادت است هر جا روم به لطف او در امانم

-          من در مقابل مسائل زندگي چون كوه استوارم

خداوند هرگز شكست نمي خورد پس من هم كه جزئي از او هستم نمي توانم شكست بخورم و در مقابل با مسائل زندگي هميشه پيروزم

-          نعمت خداوندي براي همه فراوان است از جمله من

همه هستي غرق در بخشش نامحدود الهي است من نيز به نوان جزئي از جهان هستي از اين بخشش الهي بهره مندم

-          خدايا به تو و قانون عدالت تو توكل مي كنم مي دانم انچه كه متعلق به من است نمي تواند از من باز گرفته شود پس ارام و اسوده بر جاي مي مانم

عبارات تاكيدي ادامه دارد......

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت برای بردن سطح فکری و اخلاقی ما طراحی شده.مطالب دارای منبع معتبر و کتاب خانم اسکاول شین هستند.سعی کردم مطالب خوب و روان و ساده را جمع اوری کنم.خواهش میکنم در نظرسنجی شرکت کنید. آینده تان درخشان.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما ذر مورد این سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 584
  • بازدید کلی : 15,087
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    

    فال انبیاء

    پیچک

    فال امروز
    

    تعبیر خواب آنلاین

    تعبیر خواب

    

    لیموزین


    دیکشنری آنلاین

    اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

    خدمات وبلاگ نویسان جوان

    کد پیغام خوش آمدگویی
    Abbas Ghasemi | Create Your Badge

    SongText.in
    song code
    
  •