loading...
اسرار قانون جذب
عباس قاسمی بازدید : 147 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

كلمات چه راست باشند چه دروغ چه بخواهيم چه نخواهيم بر زندگي انسان تاثير مي گذارد.و متاسفانه اكثر افراد جامعه ااز اين اصل بي خبرند.

هر چه اين قدرت را بطور مثبت ، بيشتر باور كنيد و به كار گيريد . قدرتمند تر خواهد شد و زمان تحقق يافتن آرزوهايتان كمتر.

كلمات از آفريده هاي اعجاب انگيز خداوند است ، اگر از كلمات صحيح و مثبت استفاده كنيد ، نيروي عظيم ناخوداگاه در اختيارتان قرار مي گيرد.

انرژي كلمات بر احساسات روحيه فعاليت هاي شيميايي بدن و حتي وقايع زندگي اثر گذار ست . حتي اگر قدرت كلمات را باور نداشته باشيد . باز بر زندگي تان تاثير مي گذارد و با افزايش باور اثر گذاري آن بيشتر مي شود.

اين همه تاكيد به تكرار ذكر در شرايع آسماني و بخصوص در قرآن فقط به دليل تاثير كلمات است

پيامبر اكرم (ص( مي فرمايد:

گفتار نيك باعث افزايش روزي ، ثروت و طول عمر مي گردد

تمام جملات كه در طول روز گفته يا شنيده مي شود در ناخوداگاه ضبط و در اثر تكرار زياد اجرا مي گردد

احساس ضعف و شكست هاي امروز شما نتيجه شنيدن جملات منفي در گذشته است مانند: هيچ وقت چيزي ياد نمي گيري – خيلي احمقي – خاك بر سرت ، از خواهرت ياد بگير ف دست پا چلتي و......

به شما مژده مي دهم كه با يادگيري اصول برنامه ريزي ضمير ناخوداگاه مي توانيد احساس ضعف خود را به توانمندي و شكست هايتان را به موفقيت مبدل سازيد.

از هر چه سخن بگوييد به سوييتان جذب مي شود اگر دائما مانند مرغابي دور خود بچرخيد و غر بزنيد و از بيماري و مشكلات مالي و.. شكايت كنيد . همانها را به سوي خود جذب مي كنيد و هر چه كوشش كنيد كه از شر آنها رهايي يابيد فايده اي ندارد.

درست مانند باتلاق كه هر چه در آن دست پا بزنيد بيشتر فرو مي رويد .

بنابراين تنها راه رهايي از مشكلات سخن گفتن از نكات مثبت و نعمت هاي موجود در زندگي و سپاسگزاري بابت انهاست.

شكر نعمت ، نعمتت افزون كند             كفر ، نعمت  نعمت از كفت بيرون كند

ما نه فقط به دليل مذهبي ، بلكه به دليل علمي نيز بايد سپاسگزار بركات الهي باشيم . ناسپاسي ، در ورود نعمت ها را قفل مي كند و هر چه بيشتر شكايت كنيم ، بر تعداد قفل ها افزوده مي شود.

مهمترين تغييري كه اين افراد احتياج دارند ، ترك عادت ناسپاسي است . بايد ياد بگيريد كه قدر نعمت هاي الهي را بدانند ، در اين صورت زندگي شان متحول خواهد شد.

امام صادق (ع) مي فرمايد:

 هر كس سعادت سپاسگزاري يابد ، از زيادي نعمت بي نصيب نگردد.

فرض كنيد به دو نفر هديه مي دهيد . يك نفر از ارزان بودن آن گله مي كند اما ديگري از شما تشكر مي كند و سليقه شما را مي ستايد . شما دفعه ديگر حاضريد به كدام يك هديه بدهيد ؟

جهان نيز بركاتش را به كسي مي دهد كه سپاسگزار باشد و قدر آنها را بداند.

از آنجا كه براي سپاسگزاري از اين نعمت ، بايد آن را به زبان يا ذهن بياوريم موجب افزايش آن مي شويم . ( چون سخن بدليل قانون جذب انرژي ها ي مشابه جاذب همان كلمات است )

اگر از كلمات منفي مانند قرض ، افسردگي ، بيماري و... سخن نگوييم شاهد وقوع آنها نيز نخواهيم بود.

براي اينكه باور هاي مثبت در ضمير ناخودآگاه ثبت  و ضبط گردد . به اصول كه در ادامه مطلب قرار دادم  توجه كنيد .

 

الف - تلقين به نفس

عبارات تاكيدي ، جملات مثبتي است كه در اثر تكرار در ناخودآگاه  ضبط شده و اجرار مي گردد و جملات منفي را طي ساليان گذشته در ناخوداگاه وجود دارد ، بي اثر مي نمايد.

تلقين به نفس قدرتمند است كه باعث شكستن محدويت هاي ذهني و باورهاي منفي گردد و در مدت كوتاهي مي تواند تغييراتي بزرگ را در زندگي ايجاد نمايد .

مثلا تكرار جمله ( حافظه من قوي است ) باعث از بين رفتن ضعف حافظه مي گردد . بعضي ها مي گويند چطور ممكن است كه با گفتن ( من سالم هستم ) بيماري هايم برطرف شود؟ اين خود يك فريبي بيش نيست .

نكته ديگري كه بايد ذكر شود اين است كه تلقين به نفس به اين معني نيست كه از انجام كارهي جسمي صرف نظر كرده و فقط حرف بزنيم ، بلكه اين عمل باعث تسريع و سهولت در رسيدن به اهداف مي شود و از مصرف انرژي جسمي زياد و تلاش بيش از حد مي كاهد.

اصول تلقين به نفس

1-      عبارت تاكيدي بايد دقيق و مشخص باشند

گفتيم كه ضمير ناخودآگاه داراي عقل و منطق نيست و منظور شما را فقط به وسيله كلمات درك مي كنند . استفاده از عبارات مبهم ، نارسا و كلي تاثير زيادي بر ناخودآگاه ندارد.

تكرار كلمات مانند ثروتمندي ف خوشبخت ، رشد ، تعالي و.... براي ايجادشان  توسط ناخودآگاه ، بي فايده است ، چرا كه از نظر ناخودآگاه داشتن يك سكه ده ريالي پولداري به حساب مي آيد . زيرا ده ريالي را پول مي داند و شما را پولدار .

اهداف و آرزوهايتان بايد مشخص و دقيق باشد . بايد منظورتان را از ثروت ، موفقيت ، رشد ، كمال ، معنويت و.. براي ناخودآگاه مشخص كنيد . به قول معروف بايد تكليفتان را با زندگي روشن كنيد . شايد خودتان منظورتان را بدانيد.

اما او نمي فهمد  ، مگر اينكه برايش روشن كنيد كه مثلا منظورتان از ثروت داشتن ده ميليون تومان است ، منظورتان از سفر خارج مثلا رفتن به هلند است و...

اگر ندانيد كه قرار است به كجا برسيد ، به هيج جا نمي رسيد . كساني كه اهداف و روياهاي مبهم و نامشخص دارند ، به آرزوهايشان نمي رسند.

2-      از كلمات مثبت استفاده كنيد .

 با اينكه مفهموم كلي عبارت ( من بيمار نيستم ) مثبت است ، اما كلمه بيمار واژهاي منفي است . گفتم كه ضميرناخودآگاه به منظور و مفهوم كاري ندارد بلكه روي كلمات متمركز مي شود .

مثلا با گفتن جمله فاموش نكني ، موقع برگشتن نان بخري احتمال فراموشي بيشتر از زماني است كه مي گوييد . يادت باشد موقع برگشتن نان بخري و يا براي آرام شدن يك نفر جمله آرام باش بيشتر از جمله داد نزن اثر دارد .

    3 – استفاده از ضبط  صوت

عبارت تاكيدي خود را به صورت خطابي روي يك نوار كاست ضبط كنيد و زماني كه به كارهايي مشغول هستيد كه نياز به تمركز زيادي ندارد به آن گوش دهيد

اين عبارات را با سرعت كمتري ضبط كنيد و در بين جملات كمي مكث نماييد تا موقع گوش دادن به جملات بتوانيد روي ان تمركز كنيد

يكي از دلايل اصلي وجود باورهاي منفي و محدود ، شنيدن جملات منفي از والدين ، مغلمان و.. است جملاتي مانند تو شلخته اي ، تنبلي و....

پس وقتي جملاتي مثبت مانند تو موفقي ، تو سالمي و... را از روي نوار مي شنويد . ضمير ناخوداگاهخ اين جملات را ثبت نموده و در اثر تكرار زياد اجرا مي نمايد

گوش دادن به ين نوار در حالت داركشيده آرام موثرتر است

4 – استفاده از آيينه

روزي چند دقيقه جلو آيينه بايستيد و به چشمان خود خيره شويد و عبارت تاكيدي خود را به صورت خطلبي به خود بگوييد

5 –  عبارت تاكيدي بايد كوتاه و ساده باشند.

7 -  عبارت تاكيد بايد به زمان حال باشند

براي ساختن عبارت تاكيدي مربوط به اهدافتان از افعالي استفاده كنيد كه به زمان حال باشند نه آينده گويا آن را كه چيزي را كه آرزويش را داريد هم اكنون در اختيار شماست

از انجايي كه ناخودآگاه به كلمات توجه مي كند نه به منظور شما ، وقتي مي گوييد ( من سلامت خواهم شد ) با توجه به كلمه ( خواهم شد ) تحقق آرزويتان را به آينده موكول مي كند .

هر چيزي يش از آنكه در واقعيت تجلي يابد بايد در ذهن آفريده شود

8 – زياد تكرار كنيد

بهتربن زمان تكرار پس از بيداري و قبل از خواب مي باشد

9 –تمركز فكر داشته باشد

رمز موفقيت در هر كاري تمركز و دقت روي ان است

امام علي (ع) مي فرمايد  : اصل عبادت ، تفكر است

رسول اكرم (ص)  مي فرمايد : يك ساعت تفكر بهتر از هفتاد سال عبادت است

چرا كه نماز ، دعا ، ذكر و... زماني روي شما اثر مثبت مي گذارد كه با تمركز تكرار شود و اگر يك ساعت با تمركز عبادت كنيد ، اثرش بيشتر از هفتاد سال عبادت بدون توجه و تمركز است

10 – رعايت استمرار و نظم در تمرينات

هر گز به بهانه  اينكه خسته ايد و يا وقت نداريد ، از زير برنامه روزانه شانه خالي نكنيد . براي رسيدن به آرزوها ، بايد تمرينات را به طور منظم ، مداوم و مستمر دنبال كنيد .

رهرو آن نيست گهي تند گهي خسته رود           

                                                   رورو آنست كه آهسته وپيوسته رود

نظم و استمرار در انجام تمرينات از مدت ان مهم تر است يعني روزانه 30 دقيقه از تمرين يك روز در ميان به مدت يك ساعت بهتر است .

اميرمومنان علي (ع) در وصيت نامه تاريخي خويش به فرزندان خود انسانها را به رعايت نظم در تمام امور زندگي سفارش مي كند

وقت خود را طوري تنظيم كنيد كه دست كم روزي يك بار به تفكر ، مراقبه ، تمرين هاي معنوي و ايجاد آرامش در خويش بپدازيد ، ، چرا كه آنچه به اصلاح ما و جهان است فقط در هنگام آرامش به ما الهام مي شود.

انجام تمرينات منظم روزانه تا رسيدن به آرزوها ضروري  است  و ار آن پس به صورت هفتگي يا ماهيانه فقط براي حفظ دستاوردهاي به دست آمده كفايت مي كند

جيم ران مي گويد : هر تلاشي پاداشي دارد ف اما تلاش منظم و مستمرپاداش مضاعف دارد

11 – پشتكار و صبر داشته باشيد

ممعمولا بين واقعيت دروني و بيروني فاصله اي زماني و جود دارد . متسفانه اكثر افرادي كه به برنامه ريزي ذهن مشغول مي شوند پيش از رسيدن به نتيجه دست از كار مي كشند و علت اين امر چيزي جز علت راحت طلبي نيست . جهان براي هر كاري نيازمند زمان است . دانه شن در صدف به مرور زمان تبديل به مرواريد مي شود

سعدس چه نيكو سروده است :

طلب كار بايد صبور و حمول                     كه نشنيدهام كيمياگر ملول

چه زرها به خاك سيه در كنز                     كه باشد كه روزي مسي ، زركنند

اگر در ابتداي كار از تمرينات  خود نتيجه چنداني نگرفتيد ، مايوي نشويد عادات و باورهاي منفي ، گرچه قطعا قابل نابودي هستند اما با توجه به سابقه طولاني آنها نبايد توقع داشته باشد كه پس از چند روز تكرار عبارت تاكيدي به آرزوييتان برسيد

امرسون مي گويد : با طييعت همراه شويد راز آن صبر است

هيچ يك از برنامه ريزي ذهني شما هدر نمي رود بلكه ذخيره شده و مي سازد.

اگر گاهي مشاهده نتايج ان به طول مي انجامد ، حتي اگر نتيجه معكوس گرفتيد به معناي بيهوده بودن برنامه ريزي شما نيست بلكه فقط به اين معني است كه برنامه ريزي شما هنوز خود را در عالم واقع ظاهر نساخته است ولي بالاخره ظاهرخواهد شد

در ابتداي تمرينات نتايج بدست آمده كم و تدريجي است ، اما به مرور زمان سرعت مي گيرد . بخاطر داشته باشيد كه هر تغييري در ابتدا دشوار است و به قول معروف ( ترك عادت موجب مرض است )

درست مانند قطاري كه از ريل خارج شده است . در ابتدا گذاشتن ان بر روي ريل مشكل است اما بعد از اين مرحله حركت آن به سوي مقصد آسان و سريع خواهد بود.

هيچ موفقيت بزرگي بدون پشتكار مقدر نيست .

اديسون مي گويد:

موفقيت 1/0 الهام است و 99/0 پشتكار

يك عمر موفقيت و خوشبختي ، ارزش چند ماه تمرين و پشتكار را دارد.

كالوين كوليچ مي گويد : هيچ چيز در جهان نمي تواند جاي پشتكار را بگيرد . استعداد نمي تواند هيچ چيز فراوان تر از افراد مستعد و ناموفق نيست . نبوغ نمي تواند ، نبوغ بدون پاداش ، تقريبا ضريالمثل بدل شده است . تحصيل نمي تواند، جهان پر از تحصيل كردكان ناكام است . تنها اراده و پشتكار از هر نظر موثر است.

به ياد داشته باشيد كه قطرات لطيف آب فقط با پشتكار حتي سنگ را مي شكافد و چه زيبا مالكالشعري بهار اين امر را به نظم كشيده است :

جدا شد يكي چشمه از كوهسار    برون كشت ناگه به سنگي دچار

به نرمي چنين گفت با سنگ سخت    كرم كرده راهي ده اي نيكبخت

گران سنگ سنگين دل سخت سر        زدش سيلي و گفت دور اي پسر

نجنبيدم از سيل زورآزماي              كه اي تو كه پيش تو جنبم زجاي

نشد چشمه از پاسخ سنگ سرد         به كندن در افتاد و ابرام كرد

بسي كند و كاويد و كوشش نمود       كزان سنگ خارا رهي بر گشود

زكوشش به هر چيز خواهي رسيد      به هر چيز خواهي كماهي رسيد

برو كارگر باش اميدوار                  كه از ياس جز مرگ نايد به كار

پس صبور باشيد و برانيد كه عجله و تقلا ، نه تنها بر سرعت اي فرايند نمي افزايد بلكه از سرعتش مي كاهد.

اينچنين است كه خداوند در قران انسانها را به صبر توصيه مي كند

و در جايي ديگه مي گويد بدترين گناه نااميدي و ياس است

12 -  به خداوند توكل كنيد

نيرومند ترين مردماز نظر ايمان كسي است كه توكلش بر خداي سبحان بيشتر باشد       حضرت علي (ع)

توكل نشانه ايمان و موجب آرامش است . اعمالتان را بطور دقيق با عقل و تدبير و مشاوره با متخصصين انجام دهيد و براي حصول نتيجه به خداوند توكل نماييد كه به او توكل كند ، خداوند او را بس است

درست مانند باغباني كه درختي را مي كارد ف مدتها با پشتكار از آن مراقبت مي كند و صبر مي كند تا به بار بنشيند و در اين مدت به خداوند توكل مي كند .

امام جعفر صادق (ع) مي فرمايد

آنكه خوي سپاسگزاري دارد ، زيادي نعمت دارد و آنكه توكل دارد، تحت كفالت خداوند است

مراقب باشيد كه افزايش دانش و تخصص موجب غرو ر و دوري شما از خداوند نگردد .

حافظ مي فرمايد :

تكيه بر تقوي و دانش در طريقت كافريست

                                                راهرو گر صد هنر دارد ، توكل بايدش

والتر راسل مي گويد : من كاملا مطمئنم كه هر چيزي مي تواند به شخصي كه به كمك  نامحدود خداوند توكل مي كند ، قرار گيرد ، به شرط آنكه در چهار چوب قوانين كار كند.

13 – وابستگي نداشته باشيد

وابسته نبودن به نتيجه ، عملي بسيار نيرومند است . به محض اينكه از وابستگي به آروزويتان دست مي كشيد آن را خلق خواهيد كرد . اگر به شدت منتظر نتيجه و نگران رسيدن آن باشيد ، به آرزوهايتان نمي رسيد .

بعنوان مثال زماني كه قراري داريد و به شدت منتظر تاكسي هستيد تاكسي ها ناپديد مي شوند . پس هرگز در انتظار چيزي ننشينيد ، بلكه كارهايتان را انجام دهيد و نگران آينده نباشيد . بايد آرزو هايتان را رها كنيد و به آنها نچسبيد . اگر با زور و تقلا سعي كنيد كه به هدفي برسيد ف معمولا نتيجه عكس مي گيريد .

اگر برايتان بسيار مهم باشد كه به هدفتان برسيد و به شدت منتظر وقوع ان باشيد جهان از رسيدن آرزوهايتان به شما جل.گيري مي كند تا زماني كه بفهميد براي خوشبختب نياز شديدي به چيزي نداريد آنگاه آرزوهايتان به سوي شما پرواز خواهد كرد

آب كم جو ، تشنگي آور برست              تا بجوشد آبت از بالا و پست

پس هر گاه احساس كرديد كه با زور و تقلا به مراقبه و تلقين مشغوليد دست از تلاش بداريد و رها كنيد. بگذاريد برود و توجه كنيد كه دانه ها را كاشته ايد و آن دانه ها در حال رشد كردن براي شما هستند . تكرار عباراتي كه خودتان در اين رابطه مي سازيد بسيار موثر است ( من به خداوند مهربان اطمينان دارم و آرزويم را بدست او مي سپارم)

14 – حسايت و تنفر نداشته باشيد

نسبت به هيچ چيز و هيچكس تنفر نداشته باشيد . تمام انسانها را بابت اشتباهاتشان مورد عفو و بخشايش قرار دهيد ، در قرآن به اين نكته اشاره شده است ( آنهايي كه خشم و غضب خود را فرو نشانند و از بدي مردم در گذرند و خداوند نيكوكاران را دوست دارد)

لازم به ذكر است برا بخشيدن كسي نياز به ارتباط مجدد با او نيس مگر از اشتباهش پشيمان شده باشد اما اگر كسي به شما بدي كرد و پشيمان نشد باز در ذهنتان او را ببخشاييد زيرا با اين كار آرامش به شما باز مي گردد.

رسول اكرم (ص) مي فرمايد:

خداوند كسي را كه ديگران را مي بخشد خواهد بخشيد و آنكس كه ديگران را مي بخشد و به آنها عشق مي ورزد موهبت و لطف الهي را دريافت ميدارد

از دروغ ، سر وصدا ، بيماري ، فقر و... نيز متنفر نباشيد زيرا از هر چه بدتان بيايد به سوي شما جذب مي شود

بقول معروف : ما ر از پونه بدش مياد ، دم لانه اش سبز ميشود

پس آنها را بپذيريد و با آرامش درصدد آفرينش شرايط مثبت باشيد.

15 – از هر چيزي نترسيد

ترديد وترس بزرگترين دشمنان هستند. حضرت علي (ع) مي فرمايند: بزرگترين گناه ترس است

از هر چه بترسيد به سرتان مي آيد . اگر از بيماري بترسيد مريض ميشويد. اگر از فقر بهراسيد ، بي پول مي شويد . به قول معروف  موش  داخل كاسه  آدم وسواس مي افتد

تا زماني كه اتومبيل قراضه است ، كسي با شما كاري ندارد ، اما به محض بيرون آوردن آن از كارگاه صافكاري و رنگ آميزي به دليل ترس از تصادف و مخارج دوباره تمام رانندگان براي كوبيدن شما بسيج مي شوند . و اين مساله جز به دست ناخوداگاه انجام نمي گيردد.

اگر كسي در مدت زمان طولاني از روي عادت از چيزي بترسد معمولا آن ترس به واقعيت بدل خواهد گشت ، ترس يكي از عواملي است كه ما را از انجام كارهاي موفقيتت آميز باز مي دارد .  بنابراين اگر بترسيد كه چيزي يا كسي را از دست بدهيد احتمال از دست دادنش بيشتر ميشود پس بر انچه مي خواهيد و يا داريد تمركز كنيد ، از داشتنن آن لذت ببريد و نگران از دست دادنش نباشيد.

ترس معمولا زماني رخ مي دهد كه مي خواهيم با شرايط يا فردي نا آشنا مواجه شويم.

متاسفانه  ترسهاي بيشماري از دوران كودكي در ذهن ما جاي گرفته است و اكنون نيز بر زندگي ما اثر مي گذارد . ترس از يك رقيب ، رئيس ، ارتفاع و....

در دوره هاي آموزشي كه برگزار مي كنم به افراد آموخته مي شود كه چگونه نيرو هاي عظيم درونشان را بشناسند و از ان استفاده كنند. در پايان دوره براي مشاهده عيني اين نيرو ها و غلبه بر ترس هاي ذهني ، يك برنامه عملي اجرا مي كنيم . بدين ترتيب كه بستري از ذغال گداخته را به طول حدود هفت متر آماده كرده سپس تمام افراد – حتي كودكان دبستاني – با پاي برهنه از روي اين بستر كه حدود 210 درجه حرارت دارد عبور مي نمايند.

البته قرن هاست كه انسانها به دلايل مختلفي از جمله آئين هاي مذهبي از روي آتش عبور كرده اند اما هدف من از اين كار فقط نمايش قرت ذهن است و اين برنامه فقط جنبه ي  علمي نمايشي تفريحي دارد.

با اجراي اين برنامه عملي به تمام افراد ثابت مي شودكه همانگونه كه با غلبه بر ترس هاي دروني و همچنين ايجاد تمركز توانستند از روي آتش به سلامت عبور كنند.درعين حال كه برايشان غير ممكن به نظر مي رسيد

پس مي توانيد غير ممكن هاي ديگر زندگي شان را نيز به ممكن مبدل سازند.

نتيجه اين برنامه اين است كه انسانها متوجه نيروي عظيم دروني شان مي شوند و مي فهمند كه قادر به انجام هر كاري هستند. به شرطي كه نهراسند و نيروهيشان را متمركز نمايند .

بقول مولانا ك

تو كي تو نيستس اي خوش رفيق       بلكه گردوني و دريايي عميق

تمركز نيرو ، ريشه عرفاني اسلامي دارد كه تعبير به جمعيت مي شود . يعني فرد در صورت تمركز از حالت فردي و پراكندگي به جمعيت روحي مي رسد . مولوي داستاني در مورد حضرا جعفربن ابيطالب نقل مي كند كه به تنهايي به قلعه اي حمله كرد و فرمانده قلعه از قدرت وي تعجب نمود

داده بودش صنع جمعيتي     كه همي  زد يك تنه بر امتي

بر سر زين آنچنان محكم پي است    گوييا شرقي و غربي با وي است

16 - آرزوهايتان را با شور و اشتياق دنبال كنيد .

17-  عبارت تاكيدي را باور داشته باشيد

18 -  هميشه مراقب ورود مسائل منفي به ناخوداگاه باشيد

19 - به افكار مزاحم و منفي بي اعتنا باشيد

ادامه دارد....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت برای بردن سطح فکری و اخلاقی ما طراحی شده.مطالب دارای منبع معتبر و کتاب خانم اسکاول شین هستند.سعی کردم مطالب خوب و روان و ساده را جمع اوری کنم.خواهش میکنم در نظرسنجی شرکت کنید. آینده تان درخشان.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما ذر مورد این سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 578
  • بازدید کلی : 15,081
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    

    فال انبیاء

    پیچک

    فال امروز
    

    تعبیر خواب آنلاین

    تعبیر خواب

    

    لیموزین


    دیکشنری آنلاین

    اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

    خدمات وبلاگ نویسان جوان

    کد پیغام خوش آمدگویی
    Abbas Ghasemi | Create Your Badge

    SongText.in
    song code
    
  •